جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب
سرخط خبرها

آغازبه‌کار پنجمین جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی در مشهد (۲۷ شهریورماه ۱۴۰۲) | نمایش ۵۰ اثر منتخب در سه روز + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۴۸۱۱
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
آغازبه‌کار پنجمین جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی در مشهد (۲۷ شهریورماه ۱۴۰۲) | نمایش ۵۰ اثر منتخب در سه روز + فیلم
پنجمین جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی، ظهر امروز، دوشنبه، ۲۷ شهریورماه، آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پنجمین جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی و دومین جشن مهر سینمای استان، ظهر امروز و با نمایش آثار منتخب داوران در پردیس سینمایی پارک‌بازار مشهد، آغاز شد.

این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی استعداد‌های سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم‌های کوتاه و بلند به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی، و جلب حمایت‌های هرچه‌بیشتر مسئولان استانی برگزار شده است.

فراخوان آثار این جشنواره ۱۹ تیرماه امسال منتشر شد و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نیز تا نیمه مردادماه ادامه داشت. پس از آن، آثار توسط هیئت بازبینی و داوری مورد ارزیابی قرار گرفت. اکران آثار منتخب و معرفی آثار برتر نیز از ۲۷ تا ۲۹ شهریورماه برگزار می‌شود.

به‌گفته سیدوحید سیدحسینی، دبیر پنجمین جشن سیمرغ خراسان رضوی، در مجموع ۱۱۶ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ۶۷ اثر متعلق به فیلم‌سازان مشهدی و مابقی آثار مربوط به فیلم‌سازان شهرستان‌ها بود.

وی افزود: این آثار در بخش‌های داستانی بلند، مستند کوتاه، داستانی کوتاه، پویانمایی، تجربه‌گرا و نماهنگ به دبیرخانه جشنواره رسید که از بین آن‌ها ۵۰ اثر منتخب داوران در ۳ روز برگزاری جشنواره در معرض نمایش برای مخاطبان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است مراسم اختتامیه این جشنواره نیز ساعت ۱۸:۳۰ روز ۲۹ شهریورماه با معرفی آثار برتر برگزار خواهد شد و در این مراسم از ۲۵ نفر از فعالان و پیشکسوتان و جوانان برتر فعال سینمای استان قدردانی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->